2012. szeptember 4., kedd

Sophie Bello Alumíniummentes kézműves dezodor

Gondolom azzal mindenki tisztában van, hogy az alumínium-sókat tartalmazó dezodorok nem a legegészségesebbek. Bár tudósok nem tudták bizonyítani hogy a dezodorban található alumínium-vegyületek felelősek a mellrákért, de megcáfolni sem tudták. Évek óta mindenhonnan az folyik, hogy jobb kerülni ezeket a termékeket. 

Ettől függetlenül én elég sokáig mégis vissza-visszatértem hozzájuk, ugyanis nem találtam más olyan alternatívát, ami működött volna. A Nivea dezodorok nem váltak be, a FLP aloés dezodorja sem nagyon működött nálam. Engem az izzadás maga nem zavar, szerencsére nem vagyok izzadós és nem is szokott sosem foltos lenni a ruhám. Én csak azt várom el egy dezodortól, hogy kellemetlen szagok ne alakuljanak ki a nap folyamán. Ebben sajnos nálam a Nivea és az FLP dezodor is megbukott. Ebből adódóan visszatértem a Rexonához, az eddig nem okozott csalódást. Aztán pár hete anyuék voltak nálam és látta hogy azt használok. Mondta, hogy nővérem tud valami kézműves dezodorról, amiben semmi rossz dolog nincsen, próbáljam ki én is. Na így került hozzám ez a dezodor. :)


A bejegyzés folytatódik, kattints a továbbra!

Alapvetően nem vagyok nagy natúrlady, nem zavar ha mesterséges dolgok fordulnak elő a fürdőszobámban vagy bárhol máshol, ha valami beválik, azt használom. Most ezzel a dezodorral is így vagyok. Én mindig címkenézegetéssel kezdem az új termékek használatát. Az első nagy pozitívum, hogy a csomagolást a készítő 200 Ft-ért visszaváltja. Ez nagyon szimpatikus, egyrészt nem szemetelünk és újra lesz hasznosítva a csomagolás, másrészt kvázi ennyivel is olcsóbb a termék. 

Az összetevői abszolút szuperek: kókuszzsír, sheavaj, méhviasz, cink-oxid, keményítő, szódabikarbóna, teafaolaj, grapefruit kivonat és illóolaj. Sok dezodor nekem nagyon szárította a bőröm, na ez ilyet sosem fog csinálni, nagyon jól hidratál. A keményítő jó nedvszívó, a szóda-bikarbonát szagsemlegesítő. Maga a termék enyhén citrusos illatú, de ez felkenve már nem érződik egyáltalán. Nem ragad, a ruháimon foltot egyáltalán nem hagyott. És ami a legjobb az egészben: működik! Annyi feleslegesen megvásárolt alumínium-mentes dezodor után találtam egy olyat, amitől a nap végén sem lesz izzadságszagom. A nagy teszt amit kiállt egy barátunk költöztetése volt a hétvégén, bútorokat és szatyrokat cipelgettünk órákon át. Izzadtam mint a ló, de nem voltam vállalhatatlan a nap végén sem. 

Amire figyelni kell: könnyen olvad, ezért nyáron érdemes a hűtőben tartani. Felesleges belőle sokat felkenni, mert kis mennyiségben is ugyanolyan jó. Az ára lehet talán az egyetlen negatívum, 2100 Ft a 60 ml. Mondjuk szerintem nagyon sokáig elég lesz, a Rexonám ami itthon van 40 ml és volt vagy 650 Ft, szóval azért az sem annyira olcsó. Itt tudjátok megvenni. Több illatban is kapható egyébként, de nekem ez a citrusos nagyon tetszik, és amúgy sem ez dominál benne, szóval az illat másodlagos. 

Ti milyen dezodort használtok? Próbáljátok ti is kerülni az alumínium-tartalmúakat? Próbáltatok már natúr izzadásgátló termékeket?

7 megjegyzés:

  1. Szimpatikus a leírás alapján (tényleg milyen jó ötlet a betétdíj)
    az ára viszont tényleg borsos, de azért felkerült a kívánságlistámra
    Köszi, h írtál róla!

    VálaszTörlés
  2. Jelenleg Rexonát, de nem vált be. Ahogy nagyjából egyik kipróbált dezodor sem egy idő után. Nem tudom, az ember bőre hozzászokik, emiatt van-e, de idővel hatástalan.
    Az egyetlen, ami tényleg csodát művelt, az Exodor, de az meg nagyon szárította a bőrömet.
    Lehet, kipróbálom ezt - vehetek olcsóbbat, de ha nem használ, minek?

    VálaszTörlés
  3. Van belőle 30 ml-s is, és mi azt ketten (!!) használtuk napi szinten több, mint 3 hónapig. Igaz, az nem arányosan olcsóbb, 1750 Ft. http://www.meska.hu/ProductView/index/490434
    Ha valaki egyedül használja, akkor persze még tovább tart. Egyszeri kiadásnak lehet, hogy sok, de én mindig hosszú távra tervezek. :)

    VálaszTörlés
  4. Női Adidas Fruity parfümös dezodor szerintem a legjobb, hatóidő tekintetében sem találtam még jobbat, bár igen én a fújos verziókat szeretem, a kenegetős, golyós változatokat nem.
    Nem hagy a ruhán foltot, 150 ml és 900 Ft!
    Nagyon finom illata van, de nem keveredik össze a parfümöm illatával sem! :)

    VálaszTörlés
  5. Az alumentesek sosem váltak még be... vagyis volt egy ehhez hasonló, de az konkrétan beleolvadt a ruhámba, és nagy zsíros folttal a hónom alatt sem szívesen szaladgálok. Most van egy Bioderma rózsaszín kupakos izzadásgátlóm, és egy Balea Extra Stark éjszakai dezodor (ez utóbbi különösen jó, nappalra is!). Ez a kettő bevált. És lehet, hogy egészségtelen, de nagyon izzadok, ami nagyon zavar is, ezért azt használom, ami HATÁSOS.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Teljesen megértelek, az elsődleges abszolút a hatásosság, nem lehet úgy létezni hogy az ember nem érzi magát kényelmesen. :)

      Törlés
  6. Ilyet ennél olcsóbban is lehet venni, nézz körül a meska.hu-n, max annyiban különböznek, hogy nincs ilyen dezodoros flakonba téve, hanem kis tégelyekbe, és onnan kell kézzel kiszedni (de egy kis ügyességgel saját magad is be tudod tenni egy kiürült flakonba). Ajánlom az edenkozmetikumok és a mivesszappan felhasználókat, az ő dezodorjuk nekem nagyon bevált, kb 50 g 6-700 Ft!

    VálaszTörlés